Jak mówił Andrzej Bodziony, klienci chętnie korzystają z usług pocztowych przy okazji zakupów w sklepach wielkopowierzchniowych, dlatego spółka stawia na rozwój sieci swoich placówek w dużych miastach w popularnych lokalizacjach.
Wiceprezes zapowiedział, że plany Poczty Polskiej na najbliższe lata są związane z automatyzacją, cyfryzacją i rozwojem usług logistycznych, w które spółka inwestuje.
„W tym roku podpisaliśmy umowę na zakup trzech sorterów paczkowych do naszych trzech dużych węzłów ekspedycyjno-rozdzielczych: w Lisim Ogonie, we Wrocławiu i w Lublinie. Zgłosiliśmy też zapotrzebowanie na nowy obiekt na terenie Warszawy. Chcemy zwojować rynek usług kurierskich”
– powiedział.
Andrzej Bodziony dodał, że w listopadzie wprowadzona zostanie nowa, zmodyfikowana usługa Pocztex, ponadto Poczta pracuje nad zakupem automatów paczkowych.
W całym kraju Poczta Polska ma około 17 tysięcy punktów odbioru paczek. W przyszłym roku ta liczba ma wzrosnąć do 20 tysięcy.