Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej dziękuje Radiu Zachód za kampanię promującą czujki. Nasza rozgłośnia stworzyła 5 różnorodnych spotów, pokazujących w jaki sposób czujki czadu, dymu i gazu mogą uratować nasze życie i zdrowie.
Kampania została zorganizowana pod hasłem #KUPSOBIEŻYCIE. Nasze wideo obejrzało 131 tysięcy unikatowych odbiorców, a filmy wyświetlano ponad 200 tysięcy razy.
Dzisiaj w Gorzowie Wielkopolskim odbyło się spotkanie podsumowujące całą akcję.
Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim Janusza Drozdę cieszy tak duże zainteresowanie kampanią.
– Ta akcja przynosi wymierne efekty i to jest najważniejsze – dodaje.
Arkadiusz Kaniak, rzecznik prasowy Komendanta Wojewódzkiego PSP, przypomina, że zakup czujki to zaledwie kilkadziesiąt złotych.
– Ta decyzja może uratować życie naszych najbliższych – dodaje.
Karolina Kamińska, kierowniczka nowych mediów w Radiu Zachód mówi, że stworzenie kampanii wideo było sporym wyzwaniem.
– Mamy doskonały, kreatywny zespół, który potrafi w ciekawy sposób przedstawić nawet tak trudny temat jak bezpieczeństwo – dodaje.
Krzysztof Filmanowicz, fotoreporter i operator uważa, że jeśli kampania skłoniła Lubuszan do zakupu czujek, to możemy to uznać za duży sukces.
Przy projekcie pracował także Łukasz Zalewski, dźwiękowiec i realizator Radia Zachód.
Przy jednym ze spotów pracowała też Amelia Konrad, reporterka Radia Zachód, która zaznacza, że jest to nowe i ciekawe doświadczenie.
Agata Duszyńska, reporterka Radia Zachód przyznaje, że ta kampania jest kolejny przykładem tego jak często dziennikarz musi wychodzić ze swojej strefy komfortu i spróbować czegoś nowego.
Spoty Radia Zachód zrealizowane w ramach kampanii #KupSobieŻycie można obejrzeć na naszej stronie internetowej oraz w artykułach polecanych poniżej.
Polecamy
Niepotrzebny prezent pod choinkę? Czujka nie zagraca życia!
Zastanawiasz się co kupić swoim bliskim pod choinkę? Czas świat Bożego Narodzenia to szczególny okres przygotowań, gorączkowych zakupów, sprzątania, gotowania,...
Czytaj więcejDetails