Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej dziękuje Radiu Zachód za kampanię promującą czujki. Nasza rozgłośnia stworzyła 5 różnorodnych spotów, pokazujących w jaki sposób czujki czadu, dymu i gazu mogą uratować nasze życie i zdrowie.
Kampania została zorganizowana pod hasłem #KUPSOBIEŻYCIE. Nasze wideo obejrzało 131 tysięcy unikatowych odbiorców, a filmy wyświetlano ponad 200 tysięcy razy.
Dzisiaj w Gorzowie Wielkopolskim odbyło się spotkanie podsumowujące całą akcję.
Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim Janusza Drozdę cieszy tak duże zainteresowanie kampanią.
– Ta akcja przynosi wymierne efekty i to jest najważniejsze – dodaje.
Arkadiusz Kaniak, rzecznik prasowy Komendanta Wojewódzkiego PSP, przypomina, że zakup czujki to zaledwie kilkadziesiąt złotych.
– Ta decyzja może uratować życie naszych najbliższych – dodaje.
Karolina Kamińska, kierowniczka nowych mediów w Radiu Zachód mówi, że stworzenie kampanii wideo było sporym wyzwaniem.
– Mamy doskonały, kreatywny zespół, który potrafi w ciekawy sposób przedstawić nawet tak trudny temat jak bezpieczeństwo – dodaje.
Krzysztof Filmanowicz, fotoreporter i operator uważa, że jeśli kampania skłoniła Lubuszan do zakupu czujek, to możemy to uznać za duży sukces.
Przy projekcie pracował także Łukasz Zalewski, dźwiękowiec i realizator Radia Zachód.
Przy jednym ze spotów pracowała też Amelia Konrad, reporterka Radia Zachód, która zaznacza, że jest to nowe i ciekawe doświadczenie.
Agata Duszyńska, reporterka Radia Zachód przyznaje, że ta kampania jest kolejny przykładem tego jak często dziennikarz musi wychodzić ze swojej strefy komfortu i spróbować czegoś nowego.
Spoty Radia Zachód zrealizowane w ramach kampanii #KupSobieŻycie można obejrzeć na naszej stronie internetowej.