Rodzimi przedsiębiorcy są numerem jeden w Europie, jeśli chodzi o sprzedaż zniczy. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny – pisze poniedziałkowy „Puls Biznesu”.
Jak czytamy w gazecie, według danych International Trade Center wartość eksportu polskich zniczy i świec w minionym roku osiągnęła 764 mln euro.
– To aż 17 proc. światowego rynku. Tym samym co szósty znicz lub świeca na świecie pochodzi z Polski. To plasuje nas na drugim miejscu w skali globalnej – pierwsze zajmują Chiny, które eksportują znicze o wartości 877 mln euro
– podał „PB”.
– W Europie nie mamy sobie równych i zajmujemy pierwszą pozycję. Numer dwa to Holandia, ale z wynikiem niemal czterokrotnie mniejszym od polskiego (210 mln euro) i Niemcy (177 mln euro)
– napisał dziennik.
Polecamy
Logistyczna inwestycja pod Iłową
W Koninie Żagańskim koło Iłowej zostało otwarte centrum logistyczne. Grupa Otto, która działa w branży e-commerce, zainwestowała ponad półtora miliarda...
Czytaj więcejDetails