Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego zaprezentowało dziś kolejną edycję „Nawigatora Lubuskiego”.
To wydawnictwo promujące lokalnych producentów żywności, rękodzielników czy gospodarstwa agroturystyczne.
Niewielka książeczka prezentuje tym razem 170 podmiotów i podzielona została na poszczególne powiaty. Zdaniem Jacka Urbańskiego, dyrektora Lubuskiego Centrum Produktu Regionalnego, wszyscy zainteresowani będą mogli dzięki temu z łatwością dotrzeć do wybranego producenta czy miejsca:
Wicemarszałek Stanisław Tomczyszyn podkreśla, że druga edycja „Nawigatora Lubuskiego”, wydana dwa lata po poprzedniej, wyraźnie pokazuje, jak wzrosła w tym czasie liczba lokalnych producentów w województwie lubuskim:
Z wydania kolejnej edycji „Nawigatora Lubuskiego” cieszy się Jarosław Szlachetko, jeden z lokalnych producentów zajmujących się produkcją i sprzedażą wyrobów mięsnych.
Jak mówi, coraz więcej osób interesuje się tym, jak i czym smakuje Lubuskie, i dzięki temu wydawnictwu łatwiej im będzie dotrzeć do wybranych produktów:
Dodajmy, że „Nawigator Lubuski” wydany został w tysiącu egzemplarzy i ma także swoją wersję elektroniczną, którą można pobrać w formie aplikacji.
Druga edycja tego wydawnictwa kosztowała Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego ok. 14 tys. złotych.