Urząd marszałkowski ogranicza pracę z powodu pandemii

Lubuskie przyjęło strategię rozwoju

Fot. Radio Zachód

Z uwagi na stan epidemiczny, od 12 października do odwołania urząd marszałkowski w Zielonej Górze będzie nieczynny dla interesantów. Kontakt z urzędem będzie realizowany głównie za pośrednictwem poczty elektronicznej, platformy EPUAP i telefonicznie.

Jak poinformowało Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego, kontakt osobisty wyłącznie w sprawach pilnych będzie możliwy w Kancelarii Ogólnej lub na parterach budynków urzędu, w miejscach do tego wyznaczonych.

W przypadku braku możliwości złożenia pisma w formie elektronicznej będzie można je składać w wersji papierowej. W takim przypadku należy skorzystać ze specjalnych pojemników umiejscowionych we wszystkich lokalizacjach urzędu. Składane dokumenty przyjmowane będą bez potwierdzenia odbioru.

„Wrzucając dokumenty do pojemników, prosimy o podanie na kopercie adresu mailowego lub/i numeru telefonu w celu ułatwienia kontaktu; w wyjątkowych przypadkach możliwe jest osobiste złożenie dokumentów lub odbycie osobistej wizyty na parterze w budynkach urzędu w specjalnie wyznaczonych miejscach, gdzie może przebywać tylko jeden interesant”

– powiedziała rzeczniczka zarządu woj. lubuskiego Marzena Toczek.

Dodała, że w przypadku konieczności osobistej wizyty, interesanci zobligowani są do zasłaniania ust i nosa, zdezynfekowania rąk przed wejściem do urzędu oraz wypełnienia ankiety.

Dane kontaktowe, tj.: numery telefonów i adresy mailowe do poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu marszałkowskiego znajdują się na stronie www.lubuskie.pl

Ogólny adres poczty elektronicznej urzędu to: kancelaria.ogolna@lubuskie.pl, natomiast numer na centralę telefoniczną to: +48 68 45 65 200.

Exit mobile version