Podsumowanie akcji #KupSobieŻycie

Podsumowanie akcji #KupSobieŻycie Radio Zachód - Lubuskie

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej dziękuje  Radiu Zachód za kampanię promującą czujki. Nasza rozgłośnia stworzyła 5  różnorodnych spotów, pokazujących w jaki sposób czujki  czadu, dymu i gazu mogą uratować nasze życie i zdrowie.

Kampania została zorganizowana pod hasłem #KUPSOBIEŻYCIE. Nasze wideo obejrzało 131 tysięcy unikatowych odbiorców, a filmy wyświetlano ponad 200 tysięcy razy. 

Dzisiaj w Gorzowie Wielkopolskim odbyło się spotkanie podsumowujące całą akcję.

Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim Janusza Drozdę cieszy tak duże zainteresowanie kampanią.

– Ta akcja przynosi wymierne efekty i to jest najważniejsze – dodaje.

Arkadiusz Kaniak, rzecznik prasowy Komendanta Wojewódzkiego PSP, przypomina, że zakup czujki to zaledwie kilkadziesiąt złotych.

– Ta decyzja może uratować życie naszych najbliższych – dodaje.

Karolina Kamińska, kierowniczka nowych mediów w Radiu Zachód mówi, że stworzenie kampanii wideo było sporym wyzwaniem.

– Mamy doskonały, kreatywny zespół, który potrafi w ciekawy sposób przedstawić nawet tak trudny temat jak bezpieczeństwo – dodaje.

Krzysztof Filmanowicz, fotoreporter i operator uważa, że jeśli kampania skłoniła Lubuszan do zakupu czujek, to możemy to uznać za duży sukces.

Przy projekcie pracował także Łukasz Zalewski, dźwiękowiec i realizator Radia Zachód.

Przy jednym ze spotów pracowała też Amelia Konrad, reporterka Radia Zachód, która zaznacza, że jest to nowe i ciekawe doświadczenie.

Agata Duszyńska, reporterka Radia Zachód przyznaje, że ta kampania jest kolejny przykładem tego jak często dziennikarz musi wychodzić ze swojej strefy komfortu i spróbować czegoś nowego.

Spoty Radia Zachód zrealizowane w ramach kampanii #KupSobieŻycie można obejrzeć na naszej stronie internetowej.

Exit mobile version