Urząd miasta podpisał umowę dotyczącą modernizacji amfiteatru

fot: P.Kozubaj

fot: P.Kozubaj

Urząd miasta podpisał umowę na przygotowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego modernizacji amfiteatru. Opracowanie PFU powinno uwzględniać m.in. możliwość zadaszenia widowni, sprawne zapełnienie i ewakuację widowni oraz dostępność dla osób niepełnosprawnych.

Koszt przygotowania programu to 140 tysięcy złotych.

– Wywiązujemy się z naszych obietnic – podkreśla Marcin Pabierowski, prezydent Zielonej Góry:

– Wykonawca ma już doświadczenie przy podobnych budowach – dodaje Marcin Pabierowski:

– Następnym krokiem będzie pozyskanie funduszy oraz budowa, która może trwać około dwóch lat – informuje Monika Krajewska, dyrektor Departamentu Inwestycji Miejskich:

–  Mamy 4 miesiące by przygotować dokładne opisy dotyczące budowy – zaznacza Marek Nowacki, projektant w firmie 87A z Opola:

Wykonawcą programu została firma Biuro 87A z Opola.

Polecamy

Exit mobile version