Jak Lubuskie radzi sobie na „fejsie”?

Jak Lubuskie radzi sobie na fejsie?

Fot. Unsplash/Tim Bennett

Badanie na temat tego jak samorządy radzą sobie na facebooku, przeprowadził portalsamorzadowy.pl. Jak wypada lubuskie? Jeśli chodzi o angażowanie i ilość interakcji czytelników na facebooku jest nieźle. Lubuskie jest na czwartym miejscu w kraju. Gorzej wypada sama marszałek. Portal punktuje Elżbietę Annę Polak za niedostateczną aktywność i niską interakcję.

Pod uwagę brano umiejętność zaangażowania internautów w dyskusje oraz reakcje na publikowane posty. Marzena Toczek, pełniąca obowiązki rzecznika prasowego Zarządu Województwa Lubuskiego podkreśla, że bardzo ważna jest tematyka, która jest poruszana na profilach społecznościowych:

Oceniono również profile marszałków. W tej klasyfikacji marszałek Elżbieta Polak ma sporo do nadrobienia, ponieważ portal ocenił dokonania pani marszałek bardzo nisko.

Jak twierdzi rzeczniczka zarządu powodem takiej oceny fakt, że Elżbieta Polak prowadzi własny serwis i dodatkowo funpage. A pod uwagę brano tylko ten drugi:

Zdaniem Portalu samorządowego, ruch na profilu woj. Lubuskiego generuje bardzo duża liczba wrzucanych informacji, jednak ilość interakcji jest niewspółmiernie niska do ilości publikacji.

Zdaniem badających operatorzy profilu społecznościowego woj. Lubuskiego powinni zacząć budować większe zaangażowanie i interakcje u odwiedzających.

https://www.portalsamorzadowy.pl/spoleczenstwo-informacyjne/aktywnosc-marszalkow-i-ich-urzedow-w-social-mediach-geblewicz-i-pomorze-zachodnie-liderem,265264.html

Exit mobile version